Végre megérkezett Karakin, ami jól sikerült, de a tökéletestől azért messze van.

A tegnapi nap egyértelműen a PUBG új pályájáról, Karakinról szólt. Az első ránézésre látszik, hogy a fejlesztők nagyon sok energiát fektettek az új pályába, ezúttal nem egy összecsapott félkész valamit kaptunk, aminek kell még egy fél év, hogy működőképes legyen. Az igyekezetet az újdonságok mennyisége is jól mutatja. Egy dolog viszont a tesztidőszak első napján világossá vállt: nincs elég loot a pályán 64 embernek.

Az új pálya

A pályán egyelőre csupán pár nagyobb város található, ahová persze ezren ugranak, így ha biztosra akarunk menni, ezek közül kell választanunk. A kisebb falvakban sajnos olyan kevés a loot, hogy gyakran még az alapvető lvl1-es felszerelést sem tudjuk összebugázni. Az pedig elég idegőrlő, hogy azért ölnek meg, mert se scope-unk, de még páncéllal sem rendelkezünk.

Nem egyedül a felszerelésből van hiány, hanem a healing itemek is borzasztó ritkák, már az is jónak számít, ha találunk pár bandázst, de Adrenalinra vagy Medkitre ne is számítsunk, akkora hiánycikkek, mint hazánkban a banán a ’80-as években.

Karakin egyik nagy újítása nem más, mint a földalatti alagutak és a C4, a fejlesztők pedig épp ezeket az alagutakat pakolták tele loottal.

Amennyiben sikerül lemennünk, minden földi jót összeszedhetünk, a scope-on kívül, mert az ezekben sem túl gyakori, de First Aidből annyi van, hogy szinte lehetetlen elhozni mindet.

Egyelőre még kevesen ismerik a barlangrendszert

A redditen már többen felemelték a hangjukat a gyenge loot ellen, ami ugye nem teljesen pontos megfogalmazás, hiszen az alagutakban azért találhatunk a kedvünkre való csemegéből, de ez nem a Vikendi titkos barlangrendszere, ahová már az első pillanatban lehet menni, előtte ugyanis szükségünk lesz minimum egy C4-esre.

A kinézettel nincs gond, a loottal annál inkább

A föld feletti loottal viszont egyszerűen mindenképp kell kezdeniük valamit, mert a játékosok nem a lootolással szeretnének hosszú perceket eltölteni, hanem inkább a harcokkal, amit persze le lehet zavarni gyenge loottal is, de ez szörnyen frusztrálja a játékosokat. Közben pedig egyetlen dolog jár mindenki eszében:

Tényleg ilyen nehéz lenne jobb spawn rate szorzókat beállítani?

Reméljük, hogy ezúttal majd hallgatnak a játékosok visszajelzéseire és az éles verzióba már megemelik a loot mennyiségét.

Ettől függetlenül Karakin egy borzasztó jól eltalált, hangulatos kis pálya lett. Nektek hogy tetszik?

https://www.facebook.com/groups/pubghunkozosseg/

×