Óriási pofátlanság - Semmit sem javítottak Clash hibáin az R6 fejlesztői
Kivették, vártak pár napot és közben nem csináltak semmit. Aztán visszatették a szerverekre ugyanolyan hibásan, ahogy eddig volt.
Kivették, vártak pár napot és közben nem csináltak semmit. Aztán visszatették a szerverekre ugyanolyan hibásan, ahogy eddig volt.
Kivették, vártak pár napot és közben nem csináltak semmit. Aztán visszatették a szerverekre ugyanolyan hibásan, ahogy eddig volt.
Clash visszás helyzete sajnos nem új keletű téma a Rainbow Six: Siege játékosok körében. 2019 végén bukkant fel egy vizuális bug, melyben a támadók annyit láttak, Clash a pajzsa mögül tüzel rájuk. Felvont állapotban elméletileg Clash-nek nem szabadott volna lőnie, csakis amikor leengedi a pajzsot.
Emiatt december 13-án a fejlesztők bejelentették, hogy határozatlan időre kiveszik a játékból.
A játékosok fellélegeztek, nem kellett minden meccsen kibannolni a védők közül. Egy hónappal később a Ubisoft azonban jelezte a játékosoknak, kijavították a hibát, így Clash a következő frissítésnél visszatér a játékba. A visszatérés megtörtént, de a javítás egyáltalán nem, a fejlesztők belehazudtak a közösség arcába.
Kivették, vártak pár napot és közben nem csináltak semmit. Aztán visszatették a szerverekre ugyanolyan hibásan, ahogy eddig volt. Most tehát megint kezdődhet minden elölről, minden meccsen mehet neki a ban, ha normális meccset szeretnénk.
Elképesztő hiba a fejlesztői csapattól, és elképesztő tiszteletlenség a játékosokkal szemben. Pontosan olyan állapotban van most Clash, mint a kivétele előtt, semmit sem javítottak rajta, mégis megpróbálták bemesélni a közösségnek. Akik egyébként az egész játékot éltetik.