Az új pálya és ezzel együtt a 6.1-es update teljes tartalma már elérhető a teszt szervereken.

Ezúttal a fejlesztők alaposan megleptek bennünket, ugyanis egyik pillanatról a másikra mutatták be Karakint, ami a PUBG legújabb, 2×2 km-es pályája.

Ezzel együtt jó pár újdonsággal érkeztek, olyanokkal, mint a fekete zóna, a C4 vagy az RPG.

A 6.1-es update már elérhető a Teszt szervereken, arról viszont egyelőre nincs információnk, hogy az éles verzióba mikor érkeznek az újítások.

 

Na de nézzünk mindent szép sorjában!

Karakin

Az új pálya egy 2×2 km-es sziget, ami Észak-Afrika térségében található. Egy sziklás, javarészt nyílt terep, ami amilyen kicsi, épp olyan veszélyes. Nem minden az, aminek látszik, ez Karakinra is igaz, ugyanis rengeteg föld alatti bunker található a pályán, így érdemes gyakran a hátunk mögé nézni.

 

Fekete zóna

Egy új veszélyforrás, csakúgy, mint a vörös zóna. Ez viszont pont a vörös zóna szöges ellentéte. A fekete zóna esetén hangos szirénák szólalnak meg, ezt követően pedig azonnal ki kell menni a szabad ég alá, ugyanis a bombázók az épületeket veszik célba, amelyek rombolhatóak, épp ezért ha bent maradunk könnyen ránk omolhat a mennyezet.

  • Kizárólag Karakinon találkozhatunk a fekete zónákkal
  • Véletlenszerűen kiválasztott helyeket bombáznak

C4 és rombolhatóság

Bekerült a játékba a C4, ami egyelőre kizárólag Karakin pályáján érhető el. Az új pályán számos fal és padló rombolható, ehhez viszont egy (vagy akár több) C4-re lesz szükségünk. Ez egyrészt kedvez a kempereknek is, hiszen olyan helyeket is ellenőrizhetnek, ahol korábban nem volt ablak, másrészt a kalandorok is jól járnak, ugyanis a fejlesztők titkos helyeket rejtettek el, amit kizárólag a falak kirobbantásával érhetünk el.

Survivor Pass: Shakedown

A képen már ott figyel az RPG, de egyelőre még nem kaptuk meg

Közösségi küldetések

Mindegy, hogy megvetted-e a Pass-t, vagy sem, ezek a küldetések ugyanis mindenki számára elérhetőek. Természetesen a küldetéseket Karakinban kell végrehajtani, amiért felvehetjük majd az ajándék skin jutalmakat. A különböző lemezeket és DVD-ket ezúttal is gyűjtenünk kell majd.

Szezonális küldetések

Három részletben teljesíthetjük a szezonális küldetéseket. Az újabb küldetések az újabb hónapokkal együtt érkeznek, egész pontosan januárban, februárban és márciusban várhatjuk ezeket.

Survival Title System

Az 5. szezonban elért jutalmakat szokás szerint a 6. szezon kezdetekor fogja osztani a rendszer. A megszerzett (SP) pontokat soft-resetelik, azaz nem nullázzák ezeket teljesen, hanem beleszámít az 5. szezonbeli teljesítményünk az új szezonba.

Játékmenet

Mostantól beállíthatjuk a másodlagos tüzelési módot is. Így a burst móddal rendelkező fegyverek esetén sem fogunk nem várt problémába ütközni. 3 tüzelési módból választhatunk: single, burst, auto.
A „single” esetén egy kattintásra egy golyót lő ki a fegyverünk, burst esetén egy rövid sorozatot ad le, autón pedig addig tüzel, amíg lenyomva tartjuk a gombot.

  • Továbbá 18 új skin érkezik

Pályaválasztó

A fejlesztők sokáig gondolkodtak azon, hogy mi lenne a legmegfelelőbb pályaválasztási módszer, de az 5. pálya berakását elvetették, mert nagy rá az esély, hogy túlságosan megnőne a várakozási idő, az pedig senkinek sem jó. Így a mellett döntöttek, hogy kiveszik Vikendit.

Jó hír, hogy a szünet alatt átalakítják a pályát a játékosok igényeinek megfelelően, többek között javítják a teljesítménybeli problémákat.

Mindettől függetlenül a custom szervereken ugyanúgy megtalálható marad Vikendi.

Hangok

  • Újratöltéskor és fegyverváltáskor új hangeffekt szólal meg mostantól
  • A fegyverek hangjai az adott kiegészítőktől függően változnak
  • Élethűbbé tették a mászós (vaulting) hangokat. Az effektek attól függően változnak, hogy a karakterünk milyen anyaghoz ér hozzá (beton, fém, fa)
  • Lejjebb vették a szél hangerejét Vikendin

Teljesítmény

Javították a pálya helyszíneinek betöltését, így kevesebb szaggatásra számíthatunk (főként ejtőernyőzéskor).

Hibajavítások

  • Javítva a hiba, ami miatt, ha ADS-elve (célozva) szálltunk be az adott jármű vezetőülésébe, akkor nem a megfelelő kameraszögből láttunk ki
  • Javítva a hiba, ami miatt az M249 iron sightja hibásan jelent meg
  • Bizonyos helyeken nem engedte, hogy lefeküdjön a karakterünk, ezt is javították
  • Javítva a hiba, ami miatt a Tommy Gun skin textúrája hibásan jelent meg
  • A PGI skinek hibásan jelentek meg a női karaktereken, de ez is javítva lett
  • További különböző UI felületi hibát javítottak

Forrás: PUBG Corp.

https://www.facebook.com/groups/pubghunkozosseg/

×