A hibaüzenet sokaknak ismerős lehet, ám ezúttal szokatlan forrásból érkezik, épp ezért idegesíti annyira a League of Legends közösséget.

Valószínűleg a legtöbb League of Legends játékos egyetért azzal a kijelentéssel, hogy a kliens látott már szebb időket. A Riot Games 2020-as tervei között határozottan megtalálható a kliens teljesítményének és stabilitásának fejlesztése. Ezt a hivatalos évindító videójukban is külön kiemelték.

 

Bőven rá is fér a törődés a kliensre, ugyanis újonnan már a hibaüzenetek sem működnek rendeltetésszerűen!

Megjelent egy bug, ami nem a játékért felelős alklienst, hanem a fő kliens működését nehezíti. Mindezzel az a probléma, hogy ha egy mérkőzés során dönt úgy a rendszer, hogy megadja magát, sajnos semmit sem tudunk vele kezdeni jelenleg. A Bugsplat ablak bizony ráragad a képernyőnkre…

 

Egy kliens hiba pedig a legnagyobbakat sem kerüli ki, legutóbb Faker szaladt bele a szóban forgó kellemetlenségbe. Éppen streamelt a koreai profi, amikor megérkezett a Bugsplat jelentés a képernyőjére. Ekkor valószínűleg azt gondolta, hogy a játékért felől mellékkliens adta meg magát, elvégre az esetek 90%-ban ez történik. Ilyenkor a jelentés eltüntetése után csak Reconnectelnünk kell a meccsbe.

Most viszont nem ez történt!

Faker is elkerekedett szemekkel konstatálta, bizony ezúttal nem megy sehova a hibajelentés. Persze, hogy nem, ugyanis a fő kliens adta meg magát, ami minden egyes másodpercben jelezte a hibát a gépének. Így ha rá is kattintott a hibaüzenet eltüntetésére, az azonnal vissza is tért. Az eset megoldása igencsak drasztikus, újra kell indítani a gépet.

Remélhetőleg minél hamarabb javítja a hibát a Riot Games, ám egészen addig, ha ez a bug megtalál titeket, ne húzzátok az időt, azonnal indítsátok újra a gépeteket, különben értékes időt veszítetek a játékban.

https://www.facebook.com/groups/lolhungary/

×