A PUBG Corp. szó nélkül nyúlt bele a játékba.

Azt hinnénk, hogy az évek múltával már nem tud újat mutatni a PUBG Corp. és mégis. Nem az első alkalommal nyúlnak hozzá a játék alapjait befolyásoló mechanikához úgy, hogy nem szólnak. Ezúttal a Kar98k-ról derült ki, hogy megváltozott időközben, egész pontosan a bullet drop, azaz a lövedék esése változott. A változásokról WackyJacky tudósította a PUBG közösséget, szokás szerint egy remek összehasonlító videó formájában.

A 4X-et ért változások / Kép: WackyJacky

A tesztben a streamer azt vizsgálta, hogy amennyiben pontosan el szeretnénk találni az ellenfelünket, úgy mennyivel kell feljebb célozni. A fentebbi függőleges sávon helyezte el a becsapódási pontokat, amin jól látható, hogy az új rendszer szerint már nem kell annyira durván feljebb célozni.

A 6X-et ért változások / Kép: WackyJacky

A 6X-es scope esetén még szembetűnőbbek a változtatások. Jól látható, hogy a 200- 500 méterre lévő ellenfeleink esetén a sárgával jelölt pontok jóval közelebb vannak egymáshoz, de amint 600 méterre, vagy távolabbra lévő ellenfélre lőnénk, úgy jóval feljebb kell már céloznunk.

A 8X-et ért változások / Kép: WackyJacky

A 8X esetén pedig alaposan összekeverték a dolgokat. Gyakorlatilag csupán a 100 méterre lévő ellenfeleink esetén maradt a korábbi ballisztika, minden távolabbi célpont más pontra került. Ezen menjen el valaki…

A PUBG Corp. részéről a kommunikációs menedzser, Hawkinz szólalt fel, aki maga sem tudta, hogy változtattak a kódon. Megígérte, hogy utánanéz a belsős körökben, hogy mi is történt pontosan, hiszen könnyen lehet, hogy nem csupán a Kar98k változott, hanem a többi fegyver is.

WackyJacky videóját pedig erre találjátok:

 

 

https://www.facebook.com/groups/pubghunkozosseg/

×