Noha a PUBG 2017 decemberében lépett az 1.0-ás fázisba, ekkor már óriási volt a hype, de hosszú út vezetett el idáig. Erről mesélt többek között Brendan Greene, CH Kim és jó pár fejlesztő a PUBG Corp. legújabb retrospektív videójában.
A videóban elhangzó információk közül jó pár ismerős lehet már azoknak, akik régóta követik a PUBG fejlődését, viszont olyan újdonságok is elhangzottak a fejlesztők szájából, ami visszamenőleg elég sok dolgot megmagyaráz:
„A fejlesztés kezdeti stádiumában a csapatunknak közel semmilyen tapasztalata nem volt. Nem voltunk tapasztaltak az FPS műfajában. Nem voltak ismerősek az új motor fejlesztőeszközei és a művészeti stílus is nagy kihívást jelentett”
Aki pedig korábban nem hallotta volna, hogy miért is lett a PUBG ilyen, amilyen: Brendan Greene egy olyan játék készítésébe vágott bele, amivel ő maga is szívesen játszott volna, ez volt mindennek az alapja. Ezért van a játékban a mai napig a vörös zóna, persze azóta jó pár újdonság is érkezett, de az alapokhoz a mai napig nem nyúltak.
Bódi Dániel 2024.04.05. - A Red Dead Redemption 2 nem csak 2018, hanem az előző…
Bódi Dániel 2024.04.05. - Manapság már kevésbé, de az ezredforduló tájékán (előtte is, utána is)…
Bódi Dániel 2024.04.05. - Audrey Hepburn, Al Pacino, Brendan Fraser, Eddie Murphy, Dwayne Johnson, Leonardo…
Gábor János 2024.04.05. - Az Apple abban reménykedik, hogy „a következő nagy dobása” egy otthoni…
2024.04.05. – A Call of Duty március 21-én egy újabb címmel bővült. A Warzone Mobile…
Gábor János 2024.04.05. - Ezek a Netflix sorozatok a lebilincselő narratívájukkal és egyedi bájukkal olyanok,…