A Riot Games alkalmazottai bizony eléggé aggódtak a játékosok reakciója miatt, mikor tavaly hét új játékot jelentettek be, köztük egy mobil-és kártyajátékot.

A bejelentések körüli aggodalom olyan nagy mértéket öltött a vállalatnál, hogy még külön marketingstratégiát is kidolgoztak a negatív reakciók kezelésére – derül ki Ryan Rigney kommunikáció vezető Twitter posztjából. Ryan nemrég arról posztolt, hogy mik azok a tényezők, amivel a bejelentés(ek) során el akarták kerülni a játékosok haragját, tudva, hogy kockázatos játékokat jelentenek be – írja a PCGamer.

A félelem már csak azért is jogos volt, mert az elmúlt években, amikor a Blizzard bejelentette a Diablo Immortal mobiljátékot, vagy a Valve az Artifact kártyajátékot, a játékosok nem éppen voltak megelégedve. A Riot attól tartott, hogy az elhivatott League of Legends rajongók hasonlóan fognak reagálni, főleg mivel a Riotot mindig olyan cégnek tartották, ami egy játékkal foglalkozik.

 

A stratégia egyik legfontosabb pontja egyébként az volt, hogy elkerüljék, hogy mindenki azt higgye, hogy a Teamfight Tactics egy Dota Auto Chess klón. A Riot a TFT Mobile megjelenése kapcsán különösen tartott a mémektől, főleg azért, mert számos más játék (pl. Diablo Immortal) kapcsán látták a mémek hatását. A stratégia része volt továbbá az is, hogy a fejlesztők megmutassák, mennyire szeretik a játékaikat, és milyen elkötelezettek abban, hogy a játékosok is megszeressék azokat. Való igaz, több bejelentés kapcsán olyan videók jelentek meg a Riot közösségi oldalain, melyben a fejlesztők arról meséltek, miért is szeretik igazán a játékokat, és mit tesznek meg azért, hogy tökéletesen működjenek.

Te hogyan reagáltál valójában a Riot bejelentéseire? Most jó döntésnek tartod, amit és ahogy bejelentettek?

https://www.facebook.com/groups/414926749102367/

×