Az utóbbi frissítések alaposan betettek a Hearthstone mobil változatának
Wi-Fi nélkül rendszeressé váltak a 5 perces töltések, lefagyások és frame kiesések.
Wi-Fi nélkül rendszeressé váltak a 5 perces töltések, lefagyások és frame kiesések.
Wi-Fi nélkül rendszeressé váltak a 5 perces töltések, lefagyások és frame kiesések.
A mobilos játékosok közül egyre többen panaszkodnak a telefonos változat hibáira. Wi-Firől nincs gond, de a mobilnetes játék szinte teljesen ellehetetlenült egyeseknek. Mindegy hogy Android vagy iOS, mindegy hogy Huawei vagy Samsung.
Már a 15.6.2-es Patch során is megpróbált javítani a dolgon a Blizzard, akkor azt mondták, a 2GB RAM alatti eszközökön is sikerült megoldani, hogy a Battlegrounds elfusson. A tapasztalat azt mutatja, igazából csak még rosszabb lett a helyzet.
A leggyakrabban előforduló problémák között szinte minden megtalálható.
Vannak, akiknek már a játék elindítása is 5 percbe telik a legutolsó frissítés óta.
A lassú betöltés mellé ráadásul még kifagyások és frame droppok is társulhatnak.
A lagolások szintén nem ritkák. Mire betöltene egy kör, már szinte vége is a lassú betöltés miatt.
A fejlesztők már a novemberi frissítésben is megoldást ígértek a problémára, de nem sikerült megoldani a dolgot. Vélhetően most is inkább az új lapokra, az új képességekre és a Battlegrounds-ra fókuszáltak, mint az optimalizálásra. Továbbá hiába háborognak szinte minden fórumon a telefonos játékosok, hivatalosan sehol sem jelezték, hogy kiemelt problémaként kezelnék a dolgot.
Ezért a telefonosok számára továbbra sincsenek túl jó helyzetben.
Arénázni és Battlegrounds-ozni továbbra is csak gépen érdemes, hiszen egy-egy lagos körön simán elmehet a meccs. És akkor oda az Arena belépő, vagy bedől az MMR. A küldetések farmolásánál kevésbé jelent gondot egy-egy bosszantó hiba miatti vereség, ott ugyanis maximum időt pazaroltunk a dologra.
A mobilos játékosoknak tehát azt tanácsoljuk, hogy az egyébként is lassú és instabil rendszerben ne kockáztassanak semmi olyat, amit sajnálnának.