Nem hagyja a kiadó, hogy ráunjunk a TFT-re, már készül a következő frissítésciklus.

Nem titkolja a Riot Games, komoly tervei vannak a Teamfight Tactics játékmóddal. Olyannyira, hogy a 2019-es rangsorolt szezon végeztével ki is takarították a kliensből a 3v3 módot, így még több figyelmet tudnak szentelni a közkedvelt autobattler módnak.

A korábban felvázolt tervek szerint 2020-ban kompetitív vonulatot is szeretne a Riot Games a TFT-nek, vagyis nagy valószínűséggel új szintre fogják emelni a Ranked mérkőzések súlyozását. Jelenleg ez inkább kirakat, de jövőre könnyen lehet, hogy a Challanger játékosokért komoly esport klubok fognak küzdeni.

Épp ezért folyamatosan monitorozza a kiadó a játékmód mérkőzéseit, s azok eredményei alapján terelgetik új irányba a metát, hogy mindig friss és izgalmas maradjon. Ez a modell már bevált a League of Legends esetében is, nem csoda, hogy a Teamfight Tactics-ba is átemelték.

Az újabb frissítésciklusban hat hős is kapott egy kis törődést, volt aki pozitív, ám volt aki negatív irányba változott.

Ashe

  • Elvetették a korábban megítélt buffot, valószínűleg nem kerül majd ki az éles szerverekre. (Növelték a nyilankénti sebzés arányát 25/30/35%-ról 30/40/50%-ra)

Brand

  • Változott a képességének sebzése 250/325/400-ról 225/300/600-ra.

Renekton

  • Csökkentették az öngyógyítását 150/250/350-ről 150/225/300-ra.

Singed

  • Csökkent az egy és a kétcsillagos karakter sebzése. 200/400/2000 -> 150/300/2000.

Sivir

  • Elvetették a korábban megítélt buffot, valószínűleg nem kerül majd ki az éles szerverekre. (A képessége 5 másodperc helyett 7 másodpercig tartott volna.)

Varus

  • Erősödött a kétcsillagos Varus sebzése az éles szerverhez képest, 225/400/675-ről 225/450/675-re.

https://www.facebook.com/groups/414926749102367/

×