A Black Friday idején az Egyesült Államokban 7.4 milliárd dollárt költöttek a vásárlók az interneten, és még ennél is többet a Cyber Monday alatt.

Lezajlott az idei Fekete Péntek, majd azt követően a Cyber Monday. A Black Friday óriási kedvezményhullámnak köszönhetően jól fogytak a termékek, az Adobe pedig most közzétette, hogy mennyit is költöttek az emberek összesen.

Az Adobe elemzése szerint a Fekete Péntek alatt összesen 7.4 milliárd dollárt költöttek különböző vásárlásokra az amerikai felhasználók, aminek 39 százaléka mobillal történt. Ez növekedés az előző évhez képest, hiszen akkor 33 százalék volt. Mobiltelefon használatával egyébként összesen 2.9 milliárd dollárt költöttek, ami 800 milliós növekedést jelent az előző évhez képest. A 7.4 milliárd dolláros összeg szintén magasabb, mint tavaly. A 2018-as Black Friday alatt 6.2 milliárd dollár költöttek az emberek, az egy főre jutó átlagos „költés” 168 dollár körül volt.

Kép forrása: Faga/REX/Shutterstoc

A november 29-i Black Friday után jött a Cyber Monday, az az a Kiber Hétfő, ami tulajdonképpen egy marketingfogás a hálaadást követő hétfőn az Egyesült Államokban. Ahogy a Black Friday is, úgy a Cyber Monday is számos országban megjelent. Az Adobe adatai szerint idén az Egyesült Államokban összesen 9.2 milliárd dollárt költöttek a vásárlók december 2-án. Csak összehasonlításképp megjegyeznénk, a két összeg együttes értéke egészen elképzelhetetlen, 5000 milliárd forintnak megfelelő összegnél is nagyobb.

A legkelendőbb termékek egyébként mind a Black Friday, mind a Cyber Monday ideje alatt természetesen a műszaki és szórakoztató-elektronikai termékek voltak.

Mindkét napon népszerűek voltak az okostévék, a különböző háztartási gépek és a sportfelszerelések. A számítástechnikai eszközök és kiegészítők, valamint a gyerekjátékok szintén a legnépszerűbb termékek közé tartoztak.

https://www.facebook.com/groups/erackgaming/

×