Pár játékos nem azonosul a videojátékok harccal teli világával, a fejlesztőknek pedig izgalmas kihívás az erőszak nélküli út létrehozása, így mindenki nyer.

Az Outer Worlds fejlesztői nagyon büszkék voltak arra, hogy mennyi választási lehetőség áll a játékos előtt és sokan felfedezték, hogy ha minden karaktert megölsz, akivel találkozol, akkor is végig viheted a játékot, de ennek az ellenkezőjével kevesen próbálkoztak.

Kyle Hinckley, aki már a Fallout 4-et is sikeresen végig vitte harc nélkül, most az Outer Worlds-ben is képviselte pacifista szemléletmódját. A játékot ráadásul a legnehezebb fokozatra állította, így kifejezetten lenyűgöző a teljesítménye.

 

Az Obisidian nem kreált direkt utat a harc nélküli teljesítésre, így Kyle sokszor szorult trükkökre, amik segítségével néha bejátszásokat is átugrott. Nagy segítségére volt továbbá az agykontroll fegyver, amivel messziről okozhatott káoszt az ellenfelek között. Persze végtelen mentésre is szüksége volt, mivel a harc nélkül karaktere folyamatosan alacsony szinten maradt, így minden rossz próbálkozás azonnali halálhoz vezetett.

A játékos a hosszadalmas folyamat után is ezt nyilatkozta a játékról:

„Ez a játékon belüli történetírás remekműve, és nagyon jól alkalmazkodik a pacifistákhoz és a genocidistákhoz egyaránt.”

A folyamatot 50 listába szedett youtube videón követhetitek végig, ha van feles 25 órátok.

A játék szerintünk kifejezetten izgalmasra sikerült, kritikánkat itt olvashatjátok el róla.

×