Akik szerette a 2006-ban megjelent Ōkami című játékot, örülhet. A játék eredeti tervezője és rendezője talán új játékot készít a címből.

Ikumi Nakamura, a GhostWire: Tokyo egykori kreatív igazgatója, aki számos játékstúdióban járt a Tango GameWorks elhagyása óta, nemrég hat másodperces videót tett közzé a Platinum Games munkatársával, Hideki Kamiyával közösen. Kamiya ebben azt mondja: „az Ōkami visszatér”.

A videót bemutató Twitter bejegyzésben Nakamura ugyanezt írta:

„Az Ōkami visszatér! Szeretnénk folytatni a játékot, és tudjuk, hogy a rajongók is várják. Srácok, ugye mind szeretnétek viszont látni Kamiya Ōkamiját? Én is ezen szeretnék dolgozni!”

Japán nyelven ez olvasható: „Mi, akik újra el szeretnénk készíteni az Ōkamit.”

Ikumi 2004-től 2006-ig dolgozott a Capcom-nál az Ōkamin, mint environment artist. Aztán 2006 és 2010 között a Platinum Games-nél volt, ahol a Bayonetta concept artist-ja volt. Az Ōkamit Hideki Kamiya rendezte.

Persze mindez sajnos még nem jelenti azt, hogy az új Ōkami játék fejlesztés alatt áll. Ez inkább arról szól, hogy szeretnének új játékot tervezni, szándékaik pedig komolynak látszanak. Előfordulhat viszont, hogy ez a kezdete a Capcom egyik új kampányának, hiszen nemrég a vállalat bejelentette, hogy több klasszikus címet szeretne újjáéleszteni.

 

Az Ōkami több mítoszt és legendát vegyítve a japán klasszikus történelem egy meg nem határozott időszakában játszódik, amiben Amaterasu, a sintó napistennő farkas formáját öltve megmenti Nippont (Japán játékbeli megfelelőjét). A játék egyik fő jellegzetessége a sumi-e stílusú cel-shading animáció, valamint, hogy a kontroller segítségével a játékos belerajzolhat a világba, és ezzel különböző módokon hathat is rá.

Te örülnél egy új Ōkami játéknak?

×