Valóban furán hangzik a cím, de számos játék esetében AI segít a küldetések generálásában. A Cyberpunk 2077-ben ez nem így van.

A Cyberpunk 2077 küldetéseinek koordinátora szerint nem lesznek a játékban előre generált feladatok. Minden saját kezűleg készült – írja a PC Gamer.

Sok-sok hatalmas, nyílt világú játékban van egy eljárás, mely megkönnyíti a küldetésék létrehozását. A Skyrim és a Fallout 4 esetében például a Bethesda Softworks Radiant AI technológiája segít a küldetések megalkotásában. Ez viszonylag gyakori az olyan loot-orientált játékokban, mint a Diablo vagy a The Division. A Cyberpunk 2077 viszont biztosan nem használ ilyen rendszert.

Philipp Weber küldetés-tervező szerint ugyanis a játékban minden küldetés kézzel készül – írta a CD Projekt Red fórumán.

 

„Számunkra a minőség mindig fontosabb, mint a mennyiség, és ezt a minőséget egyszerűen nem tudtuk biztosítani olyan modulokkal, amelyeket különféle módon hoznak létre véletlenszerű küldetéseket. Adni akarunk valamit, amire időt szánunk” – írta.

„Természetesen hatalmas nyílt világú RPG-t készítünk, de annak ellenére, hogy küldetéseinket mi magunk készítettük, nagyon sokat készítettünk. Így a játékosok sok-sok órát szórakozhatnak a játékban” – tette hozzá.

Az is kiderült, hogy a mellékküldetések hosszúsága is változhat: egyesek akár hosszabbak és összetettebbek lehetnek, mint egy főküldetés. Ez nem meglepő a The Witcher 3 játékosok számára. A küldetések ráadásul attól is változatosak lehetnek, hogy ki milyen stílusban játssza őket, hiszen ugye ebben is szabad kezet ad a játék. Ahogy korábban már bejelentették: akár egy gyilkosság nélkül is végig lehet vinni a játékot.

Szerinted mennyi tartalom lesz így a játékban?

×