Annak érdekében, hogy a videojátékok világa minél valósághűbb legyen, az Epic Games most úgynevezett chaos fizikát és chaos rombolás funkciót épített az Unreal Engine-be – írja a TweakTown.
Az Epic Games leírása szerint a chaos lehetővé teszi, hogy „a felhasználók mozifilm-minőségű vizuális élményt kapjanak valós időben, amikor óriási pusztítástok történnek”. Ez azt jelenti, hogy a minden, amit valós-időben látunk a játékokban, egyre jobban hasonlít majd az előre renderelt átvezető animációk minőségéhez. Így minden egyes játékban eltöltött perc egyre inkább olyan lesz, mint mikor egy elképesztően látványos mozit nézünk.
Az Unreal Engine alatt futó játékok tehát a jövőben kihasználhatják ennek előnyeit, melyben nagy szerepe lesz a sugárkövetének is. A ray tracing bevezetésére az unreal Engine 4.22 megjelenésével került sor, melyen most a 4.23-ban továbbfejlesztettek.
Az Unreal Engine 4.23 ezen felül tartalmat néhány friss virtuális textúrát is, amely lehetővé teszi nagy textúrák létrehozását és használatát kevesebb memória felhasználásával Hogy mi minden van még az új Unreal Engine 4.23-ban, arról bővebben olvashatsz az Unreal honlapján.
Neked hogy tetszik az új Unreal Engine?
2024.02.10. - Az eredeti AMD Athlon (vagy más néven Athlon Classic) 1999-ben jelent meg a piacon.…
2024.02.10. - A Microsoft műhelyében nem állt meg a munka az elmúlt időszakban sem. Az…
2024.02.10. - A Warzone Season 2 frissítése rendesen átrendezte a játék metáját. Ahogy az lenni…
2024.02.09. - Nincs is annál jobb érzés, mint amikor nagyon vágyunk valamire, majd az felbukkan…
Gábor János 2024.02.09. - Nagyon ráfeküdt az AI-fejlesztésekre a Google, amelynek Maps alkalmazásába hamarosan az…
2024.02.09. - Február 7-én hivatalosan is elstartolt a Warzone és MW III második, közös szezonja.…