Korábban már megnézhettük, milyen lehet egy-egy játék, ha mondjuk bekapcsolják rajta az RTX-et. Sőt, a Minecraft-ba már be is került, amivel a játék teljesen új pompájában ragyoghat.
Érdekes látni, hogy a YouTuber, Daniel L nem adta fel törekvését, és folyamatosan dolgozik azon, hogy megmutassa, milyen szép lenne a World of Warcraft világa, amennyiben Unreal Engine 4 alatt futna.
A csatorna alkotója ráadásul ezúttal nem csak a szépséget mutatja be, hanem azt is, hogyan készült el a nagy mű. Betekintést nyerhetünk Stormwind City készítésének minden egyes pontjába. A videó összesen 34 és fél perces, a gyorsítás pedig 5 ezer százalékos. Könnyen kiszámolható tehát, hogy mennyi ideig tartott felépíteni a várost. Segítünk, ez közel 30 óra munka.
Neked hogy tetszene ilyen formában a World of Warcraft?
2024.02.05. - A Warzone metája folyamatosan alakul. Az elmúlt hetek során, a fejlesztők rengeteg alkalommal…
2024.02.05. - Az Intel jelenleg már a 14. generációját tapossa, ám a 12. és 14.…
2024.02.05. - A Counter-Strike 2 új motorral érkezett. A Source 2 több erőforrást kér magának…
2024.02.05. - Az RTX 3050 6GB az elmúlt időszakban többször is felbukkant az oldal hasábjain.…
2024.02.05. - A Call of Duty széria hosszú ideje minden évben jelentkezik egy-egy új címmel.…
2024.02.05. - Nincs is annál jobb érzés, mint amikor nagyon vágyunk valamire, majd az felbukkan…