A Microsoft következő generációs konzoljának legnagyobb erénye a magas frame rate és a gyors betöltés lesz. Persze a visszafelé kompatibilitás is fontos szempont.

A Microsoft szép lassan egyre több infót oszt meg a új Xbox-ról, a Project Scarlett kódnevű konzollal kapcsolatos terveiről. Az Xbox vezetője, Phil Spencer szerint a konzol teljesítménye négyszer akkora, mint az Xbox One X-é.

A Gamespot exkluzív interjújában Spencer elmondta, hogy az új konzolnál abszolút prioritást élvez a magas frame rate (képkocka-frissítés) és a gyors betöltés. A magas képkocka-frissítés 60 fps/másodpercet jelent. Lényeges szempont még a visszafelé kompatibilitás és a cross-platform multiplayer játék is.

„A visszafelé kompatibilitás nagyon fontos számunkra azért, hogy az új konzolon minden régi Xbox játék futtatható legyen (Xbox, Xbox 360, Xbox One)” – mondta Spencer hozzátéve, hogy a különböző generáción játszó játékosok együtt is tudnak majd játszani.

Kép forrása: Windows Central

Utóbbi nem annyira új információ, az viszont igen, hogy a Microsoft erőfeszítéseket tesz a már meglévő kontrollerek kompatibilitásáért is. A játékosok sokat invesztáltak abba, hogy egyedi kontrollerük legyen, így szeretnének biztosak lenni abban, hogy azok kompatibilisek az új konzollal is.

Ez bizony jó hír az Xbox rajongók számára. Úgy tűnik, hogy a Microsoft szeretne mindent megtenni annak érdekében, hogy az Xbox közösség régi és új tagjai is elégedettek legyenek.

Hogy a Project Scarlett beváltja-e a hozzá fűzött reményeket, jövőre kiderül.

×