Cyberpunk 2077 - Nem igazán vannak állatok, de annál több a skill
Érdekes részletek tárultak fel (ismét) a jövőre érkező Cyberpunk 2077-ről, melyeket egy lengyel magazin hozott nyilvánosságra.
Érdekes részletek tárultak fel (ismét) a jövőre érkező Cyberpunk 2077-ről, melyeket egy lengyel magazin hozott nyilvánosságra.
Érdekes részletek tárultak fel (ismét) a jövőre érkező Cyberpunk 2077-ről, melyeket egy lengyel magazin hozott nyilvánosságra.
A lengyel PSX Extreme magazin tárt fel új infókat a CD Projekt RED játékáról, így olyan újdonságokra is fény derül, melyeket eddig nem tudtunk – olvasható a Redditen. Nagyon reméljük azért marad olyan infó is a címmel kapcsolatban, amit majd csak játék közben fedezhetünk fel. Ugyanakkor szívből reméljük azt is, hogy a lengyel magazin fordítása nem esett áldozatul a Google fordító hiányosságainak.
A fejlesztők közben megerősítették, hogy valóban játékunktól függ a történet vége, sőt a mellékküldetések is szerepet játszanak majd a végkifejletben. A Cyberpunk 2077-ben ezen túl igen komoly szerepe lesz a kapcsolatrendszernek is, beleértve a viszonyt az NPC-kel.
A játék skill-rendszerét elvileg a saját játékstílushoz lehet majd igazítani. Az előrehaladással nem csak új skillek oldhatók fel, de a különböző chipekkel egy-egy attribútum egyedi módon fejleszthető. Ha például sokat használunk egy bizonyos fegyvert, akkor azt fejleszthetjük tovább. Ezen kívül ott vannak az aktív, passzív perkek, melyek akár bizonyos körülmények között aktiválódnak. Természetesen számos loot is bekerül a játékba, craftolni pedig lehet fegyvert, páncélt, sőt gyűjthető elemeket is elszórnak a területen. Természetesen főhősünknek saját lakása is lesz, ahol többek között a felszerelést tárolhatjuk.
Az elmúlt időszakban számos apró infó érkezett a játékról, ami már-már unalmas lehet, de rávilágít a játék összetettségére is.
Megjelenés: 2020. április 16.