A Riot Games próbálkozik kialakítani egy egyensúlyi állapotot a játékmódon belül frissítéseivel, egyelőre kevés sikerrel.
A Riot Games ismét próbát tesz a Teamfight Tactics belső egyensúlyának elérésére, de ismét mellé lő. A játékmód még csak béta verzióban van, ezért érthető, hogy sok a változtatás, de ha minden frissítés során bedől a teljes meta, a játékosoknak hétről-hétre újra kell tanulniuk, mi erős és mi nem.
kép forrása: gamerdiscovery.com
Ebben patch-ben a Démon kompoknak befellegzett, viszont a tank karakterek (Lovagok, Őrzők, Nemesek) szép buff-ot kaptak. Vigyázzunk azonban, hogy ne építsünk csak tank csapatokat, mivel a harcoknak van idő korlátja, ha nyertük is volna az adott kört, de lejárt az időnk életpontot fogunk veszíteni. A Void harcosai szintén erősebbek lettek, így a kettő kombinációja lehet a befutó a következő hetekben.
A nyerő és vesztes szériák mostantól több pénzt fialnak, így erre is érdemes lesz nagyobb figyelmet szentelni. A játékosok által elszenvedett sebzést csökkentették körönként, így a játékidő is kitolódik majd, ami könnyen a játékélmény rovására mehet.
A patch részeletei a eune.leagueoflegends.com alapján:
Kasztok új töréspontjai
Tüzér 6 ⇒ A tüzéreknek lehetőségük van 3 további lövést leadni.
Bajkeverő 6 ⇒ Az összes bajkeverő kap további 1200 életerőt.
Alakváltó 6 ⇒ Az alakváltók 120% bónusz életerőt kapnak átalakuláskor.
Kardmester 9 ⇒ A kardmestereknek lehetőségük van 4 további támadást végrehajtani.
Játékosok által elszenvedett sebzés
Pókivadékok/Elemi gólem sebzése: 2 ⇒ 1
- osztály (1 csillag): 3 ⇒ 2
- osztály (1 csillag): 4 ⇒ 3
- osztály (2 csillag): 4 ⇒ 3
- osztály (2 csillag): 5 ⇒ 4
- osztály (2 csillag): 6 ⇒ 5
- osztály (3 csillag): 7 ⇒ 6
Körhinta szakasz
A körhinta szakasznál már csak 9 egység köröz.
Asassin/Orgyilkos
- Az orgyilkosok hamarabb és gyorsabban ugranak.
- A nem orgyilkos kasztba tartozó hősök a harc elején lassabban mozognak.
- Az orgyilkosokat hamarabb lehet megcélozni.
- Evelynn sebzése: 60 ⇒ 70
- Evelynn képességének sebzése: 200/250/350 ⇒ 200/300/400
- Katarina képessége célpontjainak száma: 3/5/7 ⇒ 4/6/8
- Rengar sebzése: 65 ⇒ 70
- Rengar támadási sebessége: 0,55 ⇒ 0,60
- Rengar képességéből szerzett bónusz támadási sebessége: 0,3/0,5/0,7 ⇒ 0,4/0,7/1,0
Démon
- Démon manaégetése: 25%/50%/85% esély ⇒ 20%/35%/60% esély
- Varus képességének sebzése: 400/600/800 ⇒ 300/550/800
- Aatrox képességének sebzése: 400/700/1000 ⇒ 250/600/950
- Aatrox életereje: 750 ⇒ 700
- Morgana képességének sebzése: 300/375/450 ⇒ 200/325/450
Dragon/Sárkány
- Sárkány: 100%-os mágiával szembeni immunitás ⇒ 83%-os mágiával szembeni immunitás
- Shyvana páncélja: 20 ⇒ 30
- Aurelion Sol életereje: 600 ⇒ 650
- Aurelion Sol képességének sebzése: 250/450/650 ⇒ 250/500/750
Elementalist/Elementalista
- Lissandra képességének sebzése: 150/200/250 ⇒ 150/275/400
- Brand képességének sebzése: 175/325/475 ⇒ 200/375/550
Guardian/Örző
- Örzők: (2) 40 páncél jelzőnként ⇒ (2) 50 páncél jelzőnként. Az Őrzők nem adnak bónuszt saját maguknak.
- Braum páncélja: 25 ⇒ 75
- Leona páncélja: 55 ⇒ 100
Knight/Lovag
- A lovagok kivédenek 20/40/80 sebzést alaptámadásokból ⇒ A csapat figyelmen kívül hagyhat 15/30/55 sebzést bármilyen forrásbó
- Darius páncélja: 25 ⇒ 40
- Garen páncélja: 35 ⇒ 40
- Mordekaiser páncélja: 35 ⇒ 40
- Sejuani páncélja: 35 ⇒ 40
- Sejuani kábításának időtartama: 2/3,5/5 ⇒ 2/4/6
- Kayle életereje: 800 ⇒ 750
- Kayle páncélja: 35 ⇒ 40
Ninja/Nindzsa
- Nindzsa adottságbónusz: (1) 40% sebzés/(4) 80% sebzés ⇒ (1) +40 sebzés és varázserő / (4) +60 sebzés és varázserő
- Shen támadási sebessége: 0,6 ⇒ 0,7
- Zed támadási sebessége: 0,6 ⇒ 0,65
- Zed sebzése: 60 ⇒ 65
- Kennen képességének sebzése: 400/650/900 ⇒ 225/450/675
- Akali képességének sebzése: 200/375/550 ⇒ 150/275/400
Noble/Nemes
- Nemes: 100 páncél/+35 életerő találatonként ⇒ 60 páncél és varázsellenállás/+35 életerő találatonként
- Vayne sebzése: 45 ⇒ 40
- Vayne támadási sebessége: 0,65 ⇒ 0,75
- Garen sebzése: 55 ⇒ 50
- Garen támadási sebessége: 0,55 ⇒ 0,6
- Garen képességének sebzése: 450/585/720 ⇒ 360/585/810
- Garen: Kijavítottunk egy hibát, amely miatt nem mozgott pörgés közben. A Beyblade visszatért!
Pirate/Kalóz
- Kalóz: átlagos arany ládánként: 1,6 ⇒ 1,75
- Graves támadási sebessége: 0,5 ⇒ 0,55
- Twisted Fate: megnövelt elsütési sebesség
- Twisted Fate képességének sebzése: 100/150/200 ⇒ 150/250/350
Void/Üresség
- Üresség adottságbónusz: az összes egység figyelmen kívül hagyja a páncél 50%-át ⇒ az Üresség egységek mostantól tényleges sebzést okoznak.
- Kassadin sebzése: 45 ⇒ 55
- Kassadin támadási sebessége: 0,65 ⇒ 0,6
- Kha’Zix képességének sebzése (nem elszigetelt): 150/250/350 ⇒ 150/300/450
- Kha’Zix sebzése: 50 ⇒ 55
- Rek’Sai sebzése: 40 ⇒ 50
- Rek’Sai képességének sebzése: 150/250/350 ⇒ 200/350/500
- Rek’Sai képességének gyógyítása: 300/400/500 ⇒ 150/300/450
- Cho’Gath támadási sebessége: 0,55 ⇒ 0,6
- Cho’Gath képességének sebzése: 200/400/600 ⇒ 250/500/750
- Cho’Gath képességének fellökése: 1,5/2/2,5 ⇒ 1,5/1,75/2
Yordle
- Yordlék: (3) 25%/(6) 60% kitérés ⇒ (3) 30%/(6) 55% kitéré Ezenkívül kitér a találati hatások elől is.
- Lulu páncélja: 25 ⇒ 20
- Veigar életereje: 450 ⇒ 500
- Gnar sebzése: 45 ⇒ 50
Egyéb hősök
- Blitzcrank manája: 150 ⇒ 125
- Ashe sebzése: 60 ⇒ 65
- Kindred sebzése: 55 ⇒ 60
- Morgana: képesség elsütési ideje 0,35 ⇒ 0,5 másodperc a többi hőséhez hasonlóan
- Yasuo sebzése: 65 ⇒ 75
- Karthus képességének sebzése: 350/600/850 ⇒ 400/700/1000
- Karthus képessége célpontjainak száma: 4/7/10 ⇒ 5/9/13
Tárgyak
- A Medál 200 életerőnyi pajzsot biztosít ⇒ A Medál 250 életerőnyi pajzsot biztosít 4 má
- Ionos szikra sebzése: 200 ⇒ 150
- Csitt némításának időtartama: 5 másodperc ⇒ 3 másodperc
- Statikk töltőpengéjének sebzése: 100 ⇒ 90