A Riot Games próbálkozik kialakítani egy egyensúlyi állapotot a játékmódon belül frissítéseivel, egyelőre kevés sikerrel.

A Riot Games ismét próbát tesz a Teamfight Tactics belső egyensúlyának elérésére, de ismét mellé lő. A játékmód még csak béta verzióban van, ezért érthető, hogy sok a változtatás, de ha minden frissítés során bedől a teljes meta, a játékosoknak hétről-hétre újra kell tanulniuk, mi erős és mi nem.

kép forrása: gamerdiscovery.com

Ebben patch-ben a Démon kompoknak befellegzett, viszont a tank karakterek (Lovagok, Őrzők, Nemesek) szép buff-ot kaptak. Vigyázzunk azonban, hogy ne építsünk csak tank csapatokat, mivel a harcoknak van idő korlátja, ha nyertük is volna az adott kört, de lejárt az időnk életpontot fogunk veszíteni. A Void harcosai szintén erősebbek lettek, így a kettő kombinációja lehet a befutó a következő hetekben.

A nyerő és vesztes szériák mostantól több pénzt fialnak, így erre is érdemes lesz nagyobb figyelmet szentelni. A játékosok által elszenvedett sebzést csökkentették körönként, így a játékidő is kitolódik majd, ami könnyen a játékélmény rovására mehet.

A patch részeletei a eune.leagueoflegends.com alapján:

Kasztok új töréspontjai

Tüzér 6 ⇒ A tüzéreknek lehetőségük van 3 további lövést leadni.

Bajkeverő 6 ⇒ Az összes bajkeverő kap további 1200 életerőt.

Alakváltó 6 ⇒ Az alakváltók 120% bónusz életerőt kapnak átalakuláskor.

Kardmester 9 ⇒ A kardmestereknek lehetőségük van 4 további támadást végrehajtani.

 

Játékosok által elszenvedett sebzés

Pókivadékok/Elemi gólem sebzése: 2 ⇒ 1

  1. osztály (1 csillag): 3 ⇒ 2
  2. osztály (1 csillag): 4 ⇒ 3
  3. osztály (2 csillag): 4 ⇒ 3
  4. osztály (2 csillag): 5 ⇒ 4
  5. osztály (2 csillag): 6 ⇒ 5
  6. osztály (3 csillag): 7 ⇒ 6

Körhinta szakasz

A körhinta szakasznál már csak 9 egység köröz.

 

Asassin/Orgyilkos

  • Az orgyilkosok hamarabb és gyorsabban ugranak.
  • A nem orgyilkos kasztba tartozó hősök a harc elején lassabban mozognak.
  • Az orgyilkosokat hamarabb lehet megcélozni.
  • Evelynn sebzése: 60 ⇒ 70
  • Evelynn képességének sebzése: 200/250/350 ⇒ 200/300/400
  • Katarina képessége célpontjainak száma: 3/5/7 ⇒ 4/6/8
  • Rengar sebzése: 65 ⇒ 70
  • Rengar támadási sebessége: 0,55 ⇒ 0,60
  • Rengar képességéből szerzett bónusz támadási sebessége: 0,3/0,5/0,7 ⇒ 0,4/0,7/1,0

Démon

  • Démon manaégetése: 25%/50%/85% esély ⇒ 20%/35%/60% esély
  • Varus képességének sebzése: 400/600/800 ⇒ 300/550/800
  • Aatrox képességének sebzése: 400/700/1000 ⇒ 250/600/950
  • Aatrox életereje: 750 ⇒ 700
  • Morgana képességének sebzése: 300/375/450 ⇒ 200/325/450

Dragon/Sárkány

  • Sárkány: 100%-os mágiával szembeni immunitás ⇒ 83%-os mágiával szembeni immunitás
  • Shyvana páncélja: 20 ⇒ 30
  • Aurelion Sol életereje: 600 ⇒ 650
  • Aurelion Sol képességének sebzése: 250/450/650 ⇒ 250/500/750

Elementalist/Elementalista

  • Lissandra képességének sebzése: 150/200/250 ⇒ 150/275/400
  • Brand képességének sebzése: 175/325/475 ⇒ 200/375/550

Guardian/Örző

  • Örzők: (2) 40 páncél jelzőnként ⇒ (2) 50 páncél jelzőnként. Az Őrzők nem adnak bónuszt saját maguknak.
  • Braum páncélja: 25 ⇒ 75
  • Leona páncélja: 55 ⇒ 100

Knight/Lovag

  • A lovagok kivédenek 20/40/80 sebzést alaptámadásokból ⇒ A csapat figyelmen kívül hagyhat 15/30/55 sebzést bármilyen forrásbó
  • Darius páncélja: 25 ⇒ 40
  • Garen páncélja: 35 ⇒ 40
  • Mordekaiser páncélja: 35 ⇒ 40
  • Sejuani páncélja: 35 ⇒ 40
  • Sejuani kábításának időtartama: 2/3,5/5 ⇒ 2/4/6
  • Kayle életereje: 800 ⇒ 750
  • Kayle páncélja: 35 ⇒ 40

Ninja/Nindzsa

  • Nindzsa adottságbónusz: (1) 40% sebzés/(4) 80% sebzés ⇒ (1) +40 sebzés és varázserő / (4) +60 sebzés és varázserő
  • Shen támadási sebessége: 0,6 ⇒ 0,7
  • Zed támadási sebessége: 0,6 ⇒ 0,65
  • Zed sebzése: 60 ⇒ 65
  • Kennen képességének sebzése: 400/650/900 ⇒ 225/450/675
  • Akali képességének sebzése: 200/375/550 ⇒ 150/275/400

Noble/Nemes

  • Nemes: 100 páncél/+35 életerő találatonként ⇒ 60 páncél és varázsellenállás/+35 életerő találatonként
  • Vayne sebzése: 45 ⇒ 40
  • Vayne támadási sebessége: 0,65 ⇒ 0,75
  • Garen sebzése: 55 ⇒ 50
  • Garen támadási sebessége: 0,55 ⇒ 0,6
  • Garen képességének sebzése: 450/585/720 ⇒ 360/585/810
  • Garen: Kijavítottunk egy hibát, amely miatt nem mozgott pörgés közben. A Beyblade visszatért!

Pirate/Kalóz

  • Kalóz: átlagos arany ládánként: 1,6 ⇒ 1,75
  • Graves támadási sebessége: 0,5 ⇒ 0,55
  • Twisted Fate: megnövelt elsütési sebesség
  • Twisted Fate képességének sebzése: 100/150/200 ⇒ 150/250/350

Void/Üresség

  • Üresség adottságbónusz: az összes egység figyelmen kívül hagyja a páncél 50%-át ⇒ az Üresség egységek mostantól tényleges sebzést okoznak.
  • Kassadin sebzése: 45 ⇒ 55
  • Kassadin támadási sebessége: 0,65 ⇒ 0,6
  • Kha’Zix képességének sebzése (nem elszigetelt): 150/250/350 ⇒ 150/300/450
  • Kha’Zix sebzése: 50 ⇒ 55
  • Rek’Sai sebzése: 40 ⇒ 50
  • Rek’Sai képességének sebzése: 150/250/350 ⇒ 200/350/500
  • Rek’Sai képességének gyógyítása: 300/400/500 ⇒ 150/300/450
  • Cho’Gath támadási sebessége: 0,55 ⇒ 0,6
  • Cho’Gath képességének sebzése: 200/400/600 ⇒ 250/500/750
  • Cho’Gath képességének fellökése: 1,5/2/2,5 ⇒ 1,5/1,75/2

Yordle

  • Yordlék: (3) 25%/(6) 60% kitérés ⇒ (3) 30%/(6) 55% kitéré Ezenkívül kitér a találati hatások elől is.
  • Lulu páncélja: 25 ⇒ 20
  • Veigar életereje: 450 ⇒ 500
  • Gnar sebzése: 45 ⇒ 50

Egyéb hősök

  • Blitzcrank manája: 150 ⇒ 125
  • Ashe sebzése: 60 ⇒ 65
  • Kindred sebzése: 55 ⇒ 60
  • Morgana: képesség elsütési ideje 0,35 ⇒ 0,5 másodperc a többi hőséhez hasonlóan
  • Yasuo sebzése: 65 ⇒ 75
  • Karthus képességének sebzése: 350/600/850 ⇒ 400/700/1000
  • Karthus képessége célpontjainak száma: 4/7/10 ⇒ 5/9/13

Tárgyak

  • A Medál 200 életerőnyi pajzsot biztosít ⇒ A Medál 250 életerőnyi pajzsot biztosít 4 má
  • Ionos szikra sebzése: 200 ⇒ 150
  • Csitt némításának időtartama: 5 másodperc ⇒ 3 másodperc
  • Statikk töltőpengéjének sebzése: 100 ⇒ 90

×