A Dead Space-t fejlesztő Visceral Games már 2017-ben megszűnt. Glen Schofield most a PUBG spin-off miatt újra összehozza a csapat egy részét.

A Visceral Games egykori igazgatója Glen Schofield több korábban Dead Space-n dolgozó volt alkalmazottat vesz fel az új PUBG projekthez. Többek között Steve Papoutsis is az első PUBG Corp. által támogatott stúdióban dolgozik majd, a Striking Distance-ben – írja a Videogameschronicle.

Korábban írtunk róla, hogy a PUBG Corp. új stúdiót hozott létre, melynek célja, hogy PUBG univerzumán belül egy történetre összpontosító játék szülessen. Az új stúdió vezetője Glen Schofield, aki az Activision kezében lévő Sledgehammer Games alapítója, valamint a Visceral Games igazgatója volt. A most alakult Striking Distance stúdióba épp most keresi a legalkalmasabb fejlesztőket és pont egykori munkatársai jutottak eszébe.

A Visceralban Steve Papoutsis vezette a Dead Space franchise fejlesztését, majd igazgató lett, miután Schofield átment a Sledgehammer Games-hez. A Dead Space-n kívül olyan játékokon dolgozott, mint a Call of Duty: Advanced Warfare – amit Schofield rendezett – vagy a Battlefield: Hardline. Az új stúdióban Papoutsis vezető fejlesztő lesz.

Steve Papoutsis – Kép forrása: YouTube

A Striking Distance egyébként számos egyéb volt Visceral és Sledgehammer fejlesztőt vett fel, többek között Scott Whitney-t (Dead Space, Advanced Warfare), Christopher Stone-t (Dead Space, Advanced Warfare), Primo Navidad-ot (Dead Space 1–3) és Tristan Sacramento-t (Dead Space 3, CoD WWII).

Úgy tűnik, a csapat régen nagyon jól kijött, amit el is hiszünk, hiszen a Dead Space felejthetetlen cím a hardcore játékosok számára. Reméljük, hogy az új stúdióban közösen készülő PUBG játék is hasonlóan élvezetes lesz.

Szerintetek milyen lesz a történetalapú PUBG?

pubg hun

×