Katasztrófa volt a Clash Royale World Cyber Games első napja
Valóban rémálom volt a Clash Royale versenyzők számára a World Cyber Games első napja. A profi játékosok Twitteren panaszkodtak.
Valóban rémálom volt a Clash Royale versenyzők számára a World Cyber Games első napja. A profi játékosok Twitteren panaszkodtak.
Valóban rémálom volt a Clash Royale versenyzők számára a World Cyber Games első napja. A profi játékosok Twitteren panaszkodtak.
A World Cyber Games egy nemzetközi esport versenysorozat, mely sok-sok játékot vonultat fel. Az idén Kínában megrendezett eseményen a Clash Royale is felkerült a palettára, így a rajongók nagyon izgatottan várták, hogy nagyszínpadon lássák a világ egyik legnépszerűbb mobiljátékát. Ám amikor tegnap elindult a Clash Royale League (CRL) tavaszi versenyének döntője, az teljes katasztrófába torkollott.
A műsor, amit este 9-re ígértek késett vagy 6 órát. Ezalatt a Clash Royale Esports Twitteren próbálta megnyugtatni az embereket, hogy amint megoldják a komoly mobilkapcsolati problémákat, elindul a verseny.
Az adminisztrátorok a Wi-Fi-t tesztmeccsekkel ellenőrizték, majd ezzel az SK Gaming paklijai az ellenfél számára is kiszivárogtak. A profi játékosok Twitteren adtak hangot elkeseredésüknek. A Team Liquid egyik játékosa azt írta: „Haza akarok menni.”
I want to go home…
— Surgical Goblin (@SurgicalGoblin) 2019. július 18.
Az SK Gamingből Morten azt írta: ez az egész szégyen az esportra nézve. A szervezők ugyanis a döntő előtt néhány órával átvariálták a csapatfelállást.
that is a shame for mobile esports
— Morten (@mortenroyale) 2019. július 18.
A Dotesport szerint a későbbiekben már minden simán ment. A Team Liquid és az SK Gaming legyőzték az ázsiai csapatokat 13:12 arányban.
WCG Battle of the Regions – Day 1 Results: pic.twitter.com/ZMoKOyo5O3
— RoyaleAPI News (@RoyaleAPI_News) 2019. július 18.
Szerinted is katasztrófa, ami történt?