Minden, amit tudnod kell a Teamfight Tactics 9.14 frissítéséről
A Riot 9.14-es patchében jószerint minden megváltozik, lássuk pontosan hogyan.
A Riot 9.14-es patchében jószerint minden megváltozik, lássuk pontosan hogyan.
A Riot 9.14-es patchében jószerint minden megváltozik, lássuk pontosan hogyan.
A League of Legends autobattlere, a Teamfight Tactics első valós frissítése jött ki a mai napon. A Riot Games úgy tűnik mindent megváltoztat, ami ritka döntés egy pár hete elérhető játéknál. A patch-et várván sokan reméltünk némi nerf-öt Draven-nek és némi optimalizálást a karakter képességekhez, de biztosan nem vártuk, hogy minden egyes hős változik majd.
A játék alapjai szerencsére ugyanazok maradtak és az új felületek még jobban követhetővé teszik a kompozíciónk erős és gyenge pontjait, de a változásoknak hála minden mást újra tanulhatunk. A karaktereken kívül az eszközök is komolyabb átalakításon mentek keresztül így aki most kezdené csak el a játékot nem lesz lemaradva.
A hivatalos oldalról elérhetőek ezek a frissítési részletek:
Twisted Fate
Költség: 2 arany
Adottságok: Kalóz, Varázsló
Képesség: Húzz egy lapot – Twisted Fate elhajít egy kártyát, amely véletlenszerűen elkábítja a célpontot (arany), sebzést okoz a célpont körül (piros), vagy pedig manát tölt vissza saját magának és a közeli szövetségeseinek (kék).
Minden hős támadásisebesség-arányát úgy módosítottuk, hogy a bónusz támadási sebességet a hős alap támadási sebessége alapján számolja a rendszer. Vagyis az alacsonyabb alap támadási sebességgel rendelkező hősök alacsonyabb bónuszt kapnak a támadási sebességet növelő tárgyaktól. Ezt kompenzálandó egyes hősök és támadási sebességet növelő tárgyak finom hangolva lettek ebben a frissítésben.
Hősök támadásisebesség-aránya: 1,0 ⇒ alap támadási sebesség
Abban az esetben, ha egy PvE-kör során nem kapsz semmilyen tárgyat, mostantól az egyik minion, szörny vagy hatalmas szörny ad helyette aranyat.
A Sárkány és az Ősi sárkány mostantól nem részesül a Sárkány bónuszból. És a varázslók örvendeztek vala.
Az előre összeállított, rangsorolt csapatok mérete mostantól minden szinten 3 játékosra van korlátozva. Platina alatt ez korábban 5 volt.
TP a 9. szintig: 70 ⇒ 64
Az alacsony életerejű hősöket célzó képességek mostantól az életerő százalékos aránya alapján állapítják meg a legalacsonyabb életerőt a teljes életerő helyett.
Ha újrasorsolod a boltot, miután szintet léptél a körből származó TP-nek köszönhetően, a bolt az új szintedhez igazodik a régi szinted helyett.
Az összes arany jelzése mellett mostantól a „Sorozat” jelzése is megjelenik. Megjeleníti az aktuális sorozatot (győzelmek vagy vereségek), valamint a különböző hosszúságú sorozatokért járó jutalmakat.
Az új harcösszesítő funkcióval megnézheted, hogy mekkora sebzést okoznak körönként az egyes hősök.
A hősök statisztikái (sebzés, páncél, varázsellenállás stb.) megtekinthetők a jobb kattintással elérhető felugró panelen.
Démon
Manaégetés esélye: 40/60/80% ⇒ 25/50/85%
Elementalista
Gólem életereje: 3000 ⇒ 2500
Gólem sebzése: 200 ⇒ 100
Őrző
Bónusz páncél: legfeljebb 2 alkalommal halmozódhat ⇒ akárhányszor halmozódhat
Tüzér
Javítottunk a tüzérek területi támadásainak vizuális hatásain.
Kijavítottunk néhány hibát, amelyek miatt a Tüzérek extra támadásai nem mindig léptek működésbe magas támadási sebesség mellett.
További eltalált egységek: 1/összes ⇒ 1/2
Kalóz
Átlagos arany ládánként: 2 ⇒ 1,6
Alakváltó
Hibajavítás: az Alakváltók mostantól az életerejük megfelelő mennyiségét kapják meg átalakuláskor; korábban a rendszer nem vette figyelembe a csillagszintjükből kapott életerőt.
Életerő-gyarapodás átalakuláskor: 100% ⇒ 60%
Vad
Támadási sebesség jelzőnként: 7% ⇒ 8%
Darius
Mostantól nem lehet elsütni Darius képességét, ha az elsütés kezdetén nincsenek ellenfelek a hatótávon belül.
Elise
Költség: 2 ⇒ 1
A Démoni eredet hatás mostantól a Pókivadékokra is vonatkozik.
Manaköltség: 75 ⇒ 100
Pókivadékok száma: 2/3/4 ⇒ 1/2/4
Életerő: 500 ⇒ 450
Páncél 25 ⇒ 20
Fiora
Támadási sebesség: 0,7 ⇒ 1,0
Sebzés: 100–250 ⇒ 100–400
Graves
Életerő: 500 ⇒ 450
Vayne
Támadási sebesség: 0,6 ⇒ 0,65
Warwick
Gangplank képessége mostantól aktiválja a találati hatásokat.
Ahri
Kijavítottunk egy hibát, amely miatt Ahri képessége a halála után nem okozott sebzést.
Mostantól ha a célpont meghal a képesség elsütése alatt, a varázslat új célpontot kap.
Képesség célzása: véletlenszerű ellenfél ⇒ jelenleg támadott célpont
Blitzcrank
Kijavítottunk egy hibát, amely miatt Blitz képes volt lerántani egy egységet a tábláról a horgával, ha elsütés közben meghalt.
Mostantól nagyobb esély van rá, hogy a közeli szövetségesek a Blitzcrank által magához húzott egységet célozzák meg.
Braum
Kijavítottuk Braum eszköztippjét, így az mostantól megfelelően tükrözi, hogy Braum pajzsa minden bejövő sebzést egy adott százalékkal csökkent.
Sebzéscsökkentés: 60–90% ⇒ 70–90%
Manaköltség: 75 ⇒ 50
Képesség célzása: legközelebbi ellenfél ⇒ legtávolabbi ellenfél
Lucian
A Könyörtelen hajsza második lövésének sebzése: 65/150/235 ⇒ 150/250/350
Pyke
Manaköltség: 100 ⇒ 125
Kezdeti mana: 50 ⇒ 75
Rek’Sai
Beásás időtartama: 1,5 ⇒ 1
Fellökés időtartama: 1,25 ⇒ 1,75
Sebzés: 150–250 ⇒ 150–350
Shen
Kezdeti mana: 50 ⇒ 100
Aatrox
Manaköltség: 100 ⇒ 75
Sebzés: 350–850 ⇒ 400–1000
Evelynn
Életerő: 550 ⇒ 600
Kivégzési határérték: 50% életerő ⇒ 65% életerő
Kivégzés sebzésszorzója: 300/400/500% ⇒ 300/500/700%
Eve képessége mostantól mozgásképtelenné teszi a célpontokat az elsütési idő alatt (0,35 mp), megakadályozva, hogy elhagyhassák a hatóterületet.
Gangplank
Gangplank képessége mostantól aktiválja a találati hatásokat.
Kijavítottunk több, animációkkal és sorra felrobbantott hordókkal kapcsolatos hibát.
Támadási sebesség: 0,6 ⇒ 0,65
Életerő: 650 ⇒ 700
Katarina
Kijavítottunk egy hibát, amely miatt Katarina képessége nem gátolta megfelelően az ellenfelek gyógyulását.
Kennen
Képesség sebzése: 300–660 ⇒ 400–900
Alapsebzés: 60 ⇒ 70
Morgana
Mostantól nem lehet elsütni Morgana képességét, ha az elsütés kezdetén nincsenek ellenfelek a hatótávon belül.
Sebzés: 250–450 ⇒ 300–450
Poppy
Páncél: 30 ⇒ 40
Kábítás időtartama: 1,5/2,5/3,5 ⇒ 2/3/4
Eltalált célpontok száma: 1 ⇒ 1/2/3
Rengar
A Vadság támadásisebesség-erősítése mostantól halmozódik (megnöveli Rengar támadásisebesség-arányát).
Shyvana
Támadási sebesség: 0,65 ⇒ 0,7
Életerő: 550 ⇒ 650
Bónusz sebzés sárkány alakban: 60–160 ⇒ 100–200
Veigar
Sebzés alacsonyabb csillagszintű hősök ellen: 9999 ⇒ 19 999
Manaköltség: 85 ⇒ 75
Volibear
Életerő: 650 ⇒ 700
Támadási sebesség: 0,55 ⇒ 0,65
Manaköltség: 100 ⇒ 75
Villám sebzésaránya: 60–100% ⇒ 80–100%
Akali
Kijavítottunk több olyan hibát, amelyek miatt Akali képessége néha nem okozott sebzést.
Mostantól nem lehet elsütni Akali képességét, ha az elsütés kezdetén nincsenek ellenfelek a hatótávon belül.
Brand
Manaköltség: 100 ⇒ 125
Cho’gath
Életerő: 1100 ⇒ 1000
Fellökés időtartama: 2/2,25/2,5 ⇒ 1,5/2/2,5
Draven
Támadási sebesség 0,85 ⇒ 0,75
Gnar
Életerő: 850 ⇒ 750
Páncél: 35 ⇒ 30
Leona
Manaköltség: 150 ⇒ 100
Sejuani
Kábítás időtartama: 3/4/5 ⇒ 2/3,5/5
Anivia
A képesség többé nem szakad meg Anivia halálakor.
Miss Fortune
Képesség célzása: véletlenszerű ellenfél ⇒ jelenleg támadott célpont
Mostantól ha a célpont meghal a varázslás során, a varázslat új célpontot kap.
Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt Miss Fortune varázslás közben néha elmozdult, és módosította a végső képessége pályáját.
Manaköltség: 75 ⇒ 100
Yasuo
Gangplank képessége mostantól aktiválja a találati hatásokat.
Fellökés időtartama: 1,25 ⇒ 1,5
Sebzés: 150/250/350 ⇒ 150/350/550
A tárgyakra mostantól nincs hatással a Varázserő.
A Spatula mostantól megduplázza az összetevőpárja statisztikai erejét. Például: Youmuu szellemkardja 40 sebzést ad.
Elátkozott penge
Mostantól képes 0-ra csökkenteni a célpont csillagszintjét.
Kijavítottunk egy hibát, amely miatt az Elátkozott penge a második aktiválódáskor visszaállította az ellenséges hősök szintjét.
Fagyos szív
A hatás mostantól következetesebben érvényesül minden egységen a viselő közelében.
Őrangyal
Újjáéledés késleltetése: 4 mp ⇒ 2 mp
Visszatöltött életerő: 500 ⇒ 1000
Hibajavítás: az Őrangyal mostantól megfelelően szünteti meg a Súlyos seb hatásait.
Guinsoo dühpengéje
Támadási sebesség jelzőnként: 3% ⇒ 4%
Hextech lőpenge
Kijavítottunk egy hibát, amely miatt az életvarázs néha nem érvényesült megfelelően.
Többé nem érvényesülnek a tárgyhatások. (Igen, rólad van szó, „tüskevértes” Shyvana.)
Ionos szikra
Mostantól tényleges sebzést okoz a varázssebzés helyett.
Kijavítottunk egy hibát, amely miatt az Ionos szikra 200 helyett 75 sebzést okozott.
Az iron solarik medálja
Mostantól a kör elején pajzsot von a viselője, valamint a tőle balra és jobbra két mezőn belül elhelyezkedő hősök köré.
Pajzs értéke: 200 ⇒ 300
Luden visszhangja
Kijavítottunk egy hibát, amely miatt a célpontok nem a megfelelő mennyiségű sebzést kapták.
Kijavítottunk egy hibát, amely miatt Luden visszhangját az alaptámadások találatai aktiválták, de a képességek találatai nem.
Sebzés az elsődleges célponton: 100 ⇒ 200
Területi sebzés: 0 + 1,0 varázssebzés ⇒ 200
Morellonomikon
Sebzés a maximális életerő alapján másodpercenként: 2,5% ⇒ 3%
Gyorstüzelő ágyú
Mostantól a hatótáv módosulásainak megfelelően frissül. (Pápá, gyorstüzelő ágyús Nidalee!)
Reflexíj
Támadási sebesség: 15% ⇒ 20%
Megváltás
Mostantól 25% életerőnél aktiválódik.
Mostantól nem sebzi az ellenfeleket.
Runaan hurrikánja
Villámok: 2 ⇒ 1
Villám sebzése 50% ⇒ 25%
Mostantól aktiválja a találati hatásokat.
A szeráf ölelése
Kijavítottunk egy hibát, amely miatt a Szeráf ölelésének hatása nem halmozódott.
Statikk töltőpengéje
Mostantól mindig 3 további célpontot talál el, nem pedig az összes hőst egy tölcsér alakú területen.
Mostantól támadásonként legfeljebb egyszer aktiválódhat.
Tüskevért
Visszavert sebzés: Az elszenvedett fizikai sebzés 35%-a ⇒ A csökkentett fizikai sebzés 100%-a
Sebzés típusa: varázssebzés ⇒ tényleges sebzés
Warmog vértje
Regen: 3% maximális életerő ⇒ 6% hiányzó életerő
Zeke hírnöke
Mostantól csak a viselője bal és jobb oldalán két egységnyire elhelyezkedő hősöknek ad bónusz támadási sebességet.
Aura által biztosított támadási sebesség: 10% ⇒ 15%