Ahogy a Mass Effect Andromeda-t, úgy most a készülő Halo: Infinite-et is erősen támogatni fogja animációk készítésével a Sparesoft.

A Sparesoft számos nagy videojáték-projekten dolgozott az elmúlt években. Többek között a FIFA vagy a Mass Effect Andromeda fejlesztését is támogatták, valahogy úgy, ahogy most a Halo: Infinite-ét.

A Halo: Infinite a Microsoft egyik legnagyobb dobása, mellyel prezentálni kívánják majd, hogy mire is képes az új hardver, az Xbox Project Scarlett. A játék, ami persze Xbox One-on is megjelenik majd, az Xbox Games Studios egyik legjobban várt címe. Az új grafikus motor, a SlipSpace Engine, az Xbox One legalapvetőbb modelljeinek hardverét is támogatja.

Ahogy az a Generacionxbox cikkéből kiderült, a 343 Industries a Sperasoft-tól kap támogatást az animációk fejlesztésére. A csapat korábban számos játék tervezésében vettek részt, többek között a BioWare-el együttműködve. A Halo: Infinite esetében fő feladatuk a mozgásanimációk megalkotása.

 

Az animációk alapját persze továbbra is a 343 Industries adja meg, az együttműködés kiegészítő támogatást jelent. Az eredményre sajnos még várni kell, ugyanis a Halo: Infinite valamikor 2020 végén jelenik meg.

Szerinted a Halo ismét régi fényében tündököl majd?

×