A változásokat jelenleg PBE-n tesztelik.

A League of Legends Teamfight Tactics nevű autochess módjának 9.14-es frissítése hozza majd az alábbi változásokat, feltehetőleg a jövő héten. A változtatásokat egy PBE- játékos tesztjeiből ismerhettük meg, aki a Reddit-en osztotta meg észrevételeit.

Új hős:

Twisted Fate:
Még nem tudni pontosan, milyen kategóriákba érkezik, de feltehetőleg Pirate/Sorcrerer.

Démonok:

A mana égetés 40-60-80%-os esélye megmarad, de az égetett mana mennyiségének 100/200/400%-át sebzik valós ártásként.

Item esés:

Az első minion harc után, jön egy GROMP hullám is, ettől fogva az összes PvE harc garantált eszközt dob maga után. Persze ha maradéktalanul legyőzzük a szörnyeket.

A későbbi fázisok nagy szörnyei viszont a frissítés után teljes fegyvert dobnak majd. Ezzel azonban a szörny ütközetek nehézségét is megemelték, a szörnyek maguk is élvezik majd egy-egy item előnyét, de ez nem áll összefüggésbe azzal, hogy mit dobnak a legyőzés után.

Item változások:

Minden fegyver, amely az adott hőst körbevevő mezőkre vonatkozik, mostantól látható lesz egy indikátor segítségével, így láthatod majd, hogy jól működik-e.

  • Piros buff és Morellonomicon mindkettő az ellenfél életének 13%-át sebzi 5 másodperc alatt és teljesen megszüntetni a gyógyulás lehetőségét
  • Frozen Heart 25%-ot szed le a támadási sebességből 20% helyett
  • Hextech Gunblade 33%-ot gyógyít a sebzésből 25% helyett

Rangsorolt rendszer:

Minden rangsorolt meccsben az első négy hegyezett pontot kap majd az utolsó négy pedig pontot veszít. Az elsődleges besorolás 5 meccs lejátszása alapján történik.

A tapasztalatok alapján az elo egyenlőre nagyon rugalmas és az első 4 helyezés közötti pontokban is komoly különbségek lesznek.

A fix item esést már nagyon vártuk és reméljük még jó pár hős érkezik majd a játékba, hogy ne csak glacial és asassin kompozíciók ellen kelljen harcolnunk.

×