Sok hangot javítottak az Az Apex Legends-ben
Megérkezett az Apex Legends legújabb javítócsomagja, mely végre segít kicsit a játékélményen, sőt a chrash is kevesebb lesz. Itt az 1.1.3-as frissítés.
Megérkezett az Apex Legends legújabb javítócsomagja, mely végre segít kicsit a játékélményen, sőt a chrash is kevesebb lesz. Itt az 1.1.3-as frissítés.
Megérkezett az Apex Legends legújabb javítócsomagja, mely végre segít kicsit a játékélményen, sőt a chrash is kevesebb lesz. Itt az 1.1.3-as frissítés.
Az 1.1.3-as patch legfontosabb pontja a Hit Detection, mely meghatározza, hogy a kilőtt golyók sebzik-e az ellenséget, vagy sem. Minden online játék alapja az, hogy ez a mechanika hogyan működik, függetlenül attól, hogy a játékosok hol vannak és milyen internetkapcsolattal játszanak.
A Respawn Entertainment azt szeretné, hogy a találatok észlelése a játékban mindig pontos legyen, ezért egy új diagnosztikai rendszert hozott be, mely segíthet az ilyen problémák felderítésében. Ezzel még nem oldódik meg a probléma, de nagyban segíti majd a fejlesztőket abban, hogy kezelni tudják a jövőben.
„A találatészlelési hibák egyik lehetséges oka az internetkapcsolatban keresendő. Hogy mindenki tisztában legyen kapcsolatának állapotával, finomítottuk a képernyő jobb felső sarkában látható jelzéseket. Ezek az ikonok mostantól pontosabban jelzik az kapcsolat minőségét, illetve gyakrabban jelennek meg, mint korábban” – írja a Respawn az 1.1.3 frissítés kapcsán.
Ezen kívül változott a lépések hangja is, jobban észlelhetővé vált a távolság. Még jobb hír, hogy az ellenségek lépéshangjai mostantól jobban hallatszódnak, mint a csapattársaké. Frissítést kapott továbbá egyes fegyverek (R301, Hemlock, Flatline, RE45) esetében a „nincs lőszer” és a „kevés lőszer” hangjelzése.
A fejlesztők pontosan tudják, hogy a hangok nagyon fontosak a játékban, így a következő javításokat eszközölték a játékélmény javítása érdekében:
A Respawn vizsgálja a rendszeres crash hibákat, figyelembe véve a rengeteg jelentést, amikből kiderült, hogy az Intel CPU-k egyes funkciókat nem hajtottak végre rendeltetésszerűen. Ez számos chrash-t okozott, melyet most a Respawn javítani tudott, köszönhetően azoknak a felhasználóknak, akik leírásaikkal segítették a fejlesztők munkáját. A problémáról értesítették az Intel-t is.
Szerinted segítenek ezek a javítások az Apex Legends-en?