2003-as indulása óta a Steam mindent megtett azért, hogy a világ legkedveltebb PC-s játékszolgáltatásává nője ki magát. Az elmúlt 15 évben 1 milliárdan regisztráltak az oldalra.
Április 28-án, a Steam ID Finder egyértelműen bebizonyította, hogy a Steam szolgáltatás népszerűsége egyre csak növekszik. Az „amusedsilentdragonfly” névre hallgató felhasználó lett a 1000000000-dik. Bár szegény ezért nem kap semmit, de a Steam számára igen fontos mérföldkő, mellőzve azt a tényt, hogy létezik több millió hamis account – írja a techraptor.
Januárban a Valve néhány érdekes statisztikát osztott meg: 2018-ban összesen 90 millió aktív felhasználójuk volt, pont annyi, mint a Sony PSN szolgáltatásának. Senki számára nem kétséges, hogy a fenti számok és a folyamatos növekedés figyelemre méltó, különösen ha figyelembe vesszük, hogy kisebb háború alakult ki az online játékszolgáltatások piacán.
A Steam 2003 óta rengeteg változáson ment keresztül, a fejlesztések pedig folyamatosak. A Valve nemrégiben közzé is tette jövőbeli terveit, mely még inkább kedvez majd a felhasználóknak és a játékfejlesztőknek. A Steam egyébként jelenleg számos olyan funkcióval rendelkezik, melyeket a konkurens cégek felületeiről hiányolnak.
Az egyik jelentős piaci szegmens Ázsia, ahol a játékosok életében az gamer kávézók fontos szerepet töltenek be. A PC Cafe program nagyban segítette az ázsiai játékosok bevonzását és megtartását. Az gamer kávézók nagy előnye egyébként az, hogy jobb minőségű eszközökkel, jobb internetkapcsolattal játszhatnak a fiatalok.
Miközben az 1 milliárdos szám értékét valószínűleg rontja a sok-sok hamis regisztráció, rengeteg bizonyíték van arra, hogy a Steam a PC-n elérhető legnagyobb digitális videojáték-áruház.
Szerintetek még hányan fognak regisztrálni a Steam-re?
2024.02.03. - Bizonyára te is gyakran használod a Google keresőt, hogy megtaláld a legmegfelelőbb oldalakat.…
2024.02.03. - Nos, talán már hallottál arról, hogy a Palworld rajongók nem voltak elégedettek azzal,…
2024.02.03. - Azt már számtalan kutatás bizonyította, hogy bizony a videojátékoknak van hatása az elménkre,…
Bódi Dániel 2023. 08. 02. - A filmkészítők élete sem játék és mese, főleg akkor…
Gábor János 2022.12.29. - A világháló messze legszórakoztatóbb tartalmai közé tartoznak a hülye kérdések, amelyek…
Gábor János 2023.07.04. - Nem sok kétséget hagy a Bulimia Project kutatásának eredménye arról, hogy…